CLOSE TOP CATEGORIESSEE ALL MOST POPULAR TAGSSEE ALL

“Cuckold Stories - Ashli Orion”

This video has been removed. Please enjoy one of our many other videos.
ADVERTISEMENT
Why do you think we should remove this video?
StrangeSpool 3 years ago

lol @ anyone thinking this shit is "real"

sexyme12 3 years ago

DAMN HOT SHES HOT ALSO ID PUT MY FACE IN HER PUSSY

lovemuscle4her 3 years ago

This guy has the best job in porn - fucking young sluts in from of their wimp hubbies!

Bigcocks 3 years ago

12:40

happysucker 3 years ago

damn, his FINGER is bigger than my dick lol

happysucker 3 years ago

that guy can bang my wife any time he wants!

freaky2 3 years ago

more people are into this than you think, white and black.

azuleesh 3 years ago

wow, super hot scene! nicely ruined cunt hole on her now.

Petraki1 3 years ago

I want him to get my wife pregnant.

Sexiboi702 3 years ago

id fuck her

sleepy2 4 years ago

and his name is DIesel by the way

sleepy2 4 years ago

that girl needs a big cock! oh wait she got it! damn. check out my vid by the way

Misterious_Woman 4 years ago

thats a hell of a cock...............i want it,,i want it right now so bad

cheffy210 4 years ago

love to do this with my wiffe

CanadianHoneyDiip 4 years ago

Mmm I want his big black cock in my tight wet pussy!!! Fuck yeah!

Zolderia 4 years ago

This touching story provides a shocking twist when a romantic couple become torn apart by a big black dick. Truly convincing performances by all talents in this extremely well thought out production. Such a realistic and heartwarming tale.

tallawh 4 years ago

i just cant get enough of this !!!

tuty69 4 years ago

ricoooooo!!

BiW-SluTT 4 years ago

oh yes...........

Anonymous 4 years ago

The personality changed is *** ver told her to act that way is seriously *** goes from sweet caring wife to psychotic bitch in a matter of *** she suppose to be bipolar?I know the people this type of scene is marketed to likes that behavior, but it doesn't add anything to the scene.

ZAHIRA 4 years ago

Este vídeo me ha encantado porque es muy bueno.

ysosad147 4 years ago

don't mean to be a buzz kill but why is she all of a sudenn a bitch to her husband

yasminexxx 4 years ago

I WANT HIM

yasminexxx 4 years ago

LOOK AT THE SIZE DIFFERENCE BTW COCKS

lapercha 4 years ago

giant Dick x_x

venkatkrishna 4 years ago

happily this guy fucked her i luv this way of fucking

roxy2012 4 years ago

I like the guys But please this girl ? 0-0 Somebody slap her ;)

NewbieAss 4 years ago

damn wish i knew his name!

jenny_b88 4 years ago

mmm.. i want to suck that huge cock

tranny_amy 4 years ago

I'd love to have that cock in me

stace32 4 years ago

yumm, he's so big!

sweetnana 4 years ago

ahhh i am beyond jealous right now! I want *** age me!!!!

Nana_Silencia 4 years ago

OMG. She's the best, how enjoy... 18:15

lina182 4 years ago

omg he knows how to squirt a woman

iksa12ibbcswgc 4 years ago

She wanted a real cock

sohotboy 4 years ago

two horny cock with awesome pussy

amino 4 years ago

she is hot

Bigmadcock 4 years ago

nice vid

harumph22 4 years ago

damn

lovemuscle4her 4 years ago

awesome video ....i have played the bull role quite a few times and love to screw wives in front of their hubbies