ADVERTISEMENT

Mothers and sons 2 - Magdalene St. Michaels

Flag this video Favorited Favorite comments (54)
Why do you think we should remove this video?
FROM Unknown CATEGORIES
VIEWS 11,643,099 ADDED July 4, 2013 PORNSTARS

Comments

Login or Register now to post a comment (don’t worry it’s free)!

Very erotic and sensual, great romance and great fuck scenes. First class

She's having real orgasms. Nice.

Yea, you can tell she is really enjoying it!

She is really hot

I need more of him. Yummy.

Whoever this guy is I want more of him! So sexy

All of her videos seem so real. Besides being a great milf, she must be a pretty good actress.

Would love love to fuck her all night

Would have been sexier if they were mother and son.

love her face when he came on her....

i love you magdalene... and i love your pussy... too much...

Love it! I need his cock.

She is beautiful to me. So sexy.

it is my fav video i love it its the best i daily see this..:D <3 this mom i also wanna meet her n share my bed with her for 1 night she is the best......! :) <3

Magdalene looks so much sexier when she fucks guys. Great, full, mature body on her.

que rico.. me encantaria una experiencia asi... wow. i would love this experience...

I always watch this video before fucking my cougar friend. Very sensual!

Awesomee very hot..Love this MILF

Yeah shes vey hot i will.to fuck some female like this

Wonderful so erotic

Arousing sexually

Well done. Love the sweat and heavy breathing. Realistic, romantic and hot!

God I love her more and more every time i watch her

First let me say Magdalene was great as usual.I think the producer needs to have a score card. If you didn't watch part 2 You would have no idea who the peoplew in this clip are.

hmmm...pok...pok...coy...

Trop sensible cette femme.elle gémit très bien

so beautiful mom fuck u

she's beautiful - I'd love some of that!

This is so hot!

I wanna be next!!

Averne di mamme così!!! che sega!!!

i need to see more of her

nice hot old lady and both of them realy good in acting! :)

wana creampie dat milfs pussy yum yum

nice movies complimenntary

my cock is better

Liked that guy.

Anonymous 4 years ago

i love him.... damn so hot

not hair pussy ;/

Este video es tan caliente y me encanta, pero la señora cuando se excita pone cara de que huele a caca haha

She is great. Really interesting

Mother knows best.

I dunno this GUY Name ... but he is very HOTTT .. shhh .. wow

i fucked one milf like this tonight

Very nice! 19:51hot milf!

Anonymous 4 years ago

thank you.

You have been blocked

Sorry, you cannot send any messages to this user, send a friend request, comment on his pictures or videos, or post on his wall.