ADVERTISEMENT

Asa Akira drowns in oil

Flag this video
82%
Thanks for Voting!
Already rated!
Error!
Favorite Add to Favorites
Add to comments (127)
Why do you think we should remove this video?
FROM Unknown
CATEGORIES
VIEWS 12,261,920 ADDED October 14, 2011 PORNSTARS

Comments

Login or Register now to post a comment (don’t worry it’s free)!

I love asa akira she looks exactly like my girlfriend

i love u asa, super tits, super asshole, supeer pussy, asa, fuck me with your dildo and let me lick and fuck your ass and pussy

Take my cock; )

14:50 <she breaks a nail> and says "Oh fuck" while looking at it...LMAO!!!

I just want to fuck that ass right now

I so need an Asian girlfriend!

Wow Very Hot Asa Akira I Want you

that is what i want to try out one day

I m in love with asa akira ...she is toooo tooo hit n sexy ......she is the god ...god of sexyness I LOVE U

I Just recently found out about her. My fucking gawd she is hott and can suck a cock great.Ans to top it off she is fucking beautiful !!! WOW !!

This Video was uploaded on chip.de So I found this. Yea.

the way she starts sucking his dick is so perfect! i like to copy how she gives blowjobs, the guys love it! :)

absolutely hot !!!!!!!

wow, damn, i love this girl

god dam love her ass this is one sexy ass vid

very hott and slippery!

Luv all that fucking oil!!!!!!!

I love ❤ this video she too hot in it

I just want to fuck that ass right now

This is perfect!!!!!

I would eat the fuck out of her pussy and asshole. And slap that ass so well. What an amazing body!

Nice hot video...

She can drain my cock anyday

i love asa akira her body is *** en. im licking that pussy and rubbing those tits in my mimd

blowjob is so HOT!

she is amazing!

of course, i'd share that cock with her. or share HER with the cock

i soooo love Asa, i want to oil up with her & just lick, rub, & fuck each other all night

ı can suck asa's ass but ı cant suck that guys :D

21:05 Can you fucking imagine? I can, but that's as far as that fantasy goes!

dame i would cum in seconds!

22:06 best pussy rub!

oh yeah, thats why i love asa akira

i wunnda wut tyoe of oil is it? i wunna use dat in a salad

Asa Akira is a goddess

she is really hot... im not les bt with a pussy like that i'd become in one. damn she is fucking hot... i want to try oil sex like this.

check out my pics http://bit. ly/pRHzI9

i like it so much :)

like the dude's dick

lol nice asian moaning

wear are my delated mmovis

I want an asian girlfriend ;)

That glistening body

Ladies snapchat nudes - jsmoov014

I'd love to have a hott oil fuck with Pat Myne

is any asian as hot as asa??????????????? she is my #1 asian, top 5 all races! Lisa Ann Tifffany Minx Tyler Faith; now I need a Latina for this top group! and a mature milf lady!

Ugh i wanna meet asa akira one day!!!!

Asa's interview on YouTube lets you know just how much she likes her work. She is making me horny baby.

thats a nice pussy Asian

asa akira is so hot ,add me girls

I like my woman hot, wet, with slimy hands.

All that lube and he didn't fuck that sweet little ass?

Yummy whore loges that dick

What a hot body on her...

quiero una asiatica

i would suck this guys dick and fuck that girls ass her ass looks like a smooth ass donut hahahahaha nice shit tho i cummed .

god she is so hot! love it when she moans!!

Elle assure grave !

why is she fucking the dad from "juno"

akira muito boa fazendo sexo pra mim essa a melhor atriz porno q tem

That kiss after she sucked him is DISCUSTING.. ..

Amazing body on this asian.

She needs more oil. More shine. ;)

I wanna fuck Asa soooo bad...

damn it this pussy is perfect and she is a sexaddict

just finished watching the video, i retract my statement, its the best video iv'e ever seen!

the best video ive seen for a while

shes cool, and hot!!!!

Asa Akira is good because she actually enjoys what she does. That is what makes an amazing pornstar.

really hot, i´m so horny!

HHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTT

She made me CUM..... BITCH

damn i wanna fuck her so hard with a strap on!

i would fuck that bitch sooo hard

I don't know why Asa Akira it's the main owner of the best Video of Redtube.

Damn she need to move to pittsburgh so i can fuck her lil asian ass

WoW *** Good Asian , I See it more 5x !!! Asa Akira i am ur fan !!

OMG I just touched myself while watching this, and it's so hot that I came...she's gorgeous dripping in that oil...

only asian i like lol

nice but i like the big stuff better

She is so pretty damn. I want that pussy.

alguma de jundiai aki?

Awesome i wanna try the oil sex

fucking awesome

I could fuck that all night!

it's very beautiful?like oil))

yes this is HOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Hot up until she licked his ass hole

Shes is hot!. Great vid

wow thats so cool baby ^^

i cum now twice :D

o very very nice

You have been blocked

Sorry, you cannot send any messages to this user, send a friend request, comment on his pictures or videos, or post on his wall.

Remove Ads